اخبار

اولین تصاویر از کارت‌های گرافیک RTX 4080 برند MSI منتشر شد

MSI یکی از برندهای تولیدکننده سخت‌افزار است که علاوه بر کیفیت محصولات خود، بر روی زیبایی ظاهری آن‌ها نیز تأکید ویژه دارد. این شرکت به‌تازگی در وب‌سایت رسمی خود تصاویر مربوط به کارت‌های گرافیک RTX 4080 را منتشر کرده است. با شهر سخت‌افزار همراه باشید.

شرکت MSI به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از کارت‌های گرافیک قدرتمند GeForce RTX 4080 با طراحی سفارشی را منتشر کرده است.

اولین تصاویر از کارت‌های گرافیک RTX 4080 برند MSI

همان‌طور که انتظار می‌رفت، MSI تصمیم گرفته یکی از قدرتمند‌ترین کارت‌های گرافیک نسل جدید را به‌صورت سفارشی به شکل سه مدل گیمینگ رونمایی کرد. دراین‌بین مدل‌های RTX 4080 SUPRIM X و RTX 4080 SUPRIM به‌عنوان پرچمداران کارت‌های RTX 4080 شرکت MSI معرفی شده‌اند.

به‌عنوان گزینه‌های ارزان‌قیمت‌تر هم دو کارت گرافیک گیمینگ RTX 4080 Ventus 3X و RTX 4080 Ventus 3X OC رونمایی شده است که احتمالاً بدون کاهش کیفیت و با برچسب قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های SUPRIM عرضه خواهند شد.

اولین تصاویر از کارت‌های گرافیک RTX 4080 برند MSI

پیش‌بینی شده که کارت گرافیک RTX 4080 Ventus 3X تنها ظاهر سفارشی داشته و بدون تغییر، از همان سرعت کارت‌های مرجع انویدیا پایبند باشند. البته نسخه RTX 4080 Ventus 3X OC نسبت به مدل مرجع کمی اورکلاک شده است.

در این میان دو کارت گرافیک MSI RTX 4080 Gaming و MSI RTX 4080 Gaming X هم به‌عنوان گزینه‌های میان‌رده از کارت گرافیک RTX 4080 معرفی شده‌اند.

کارت گرافیک قدرتمند RTX 4080 Gaming اورکلاکی مشابه Ventus 3X OC خواهد داشت، با این تفاوت که به یک راه‌حل خنک‌سازی پیشرفته‌تر مجهز به نورپردازی RGB عرضه می‌شود. کارت گرافیک RTX 4080 Gaming X هم علاوه بر نورپردازی، از اورکلاک بالاتر بهره‌مند است.

اولین تصاویر از کارت‌های گرافیک RTX 4080 برند MSI

در نهایت به کارت‌های گرافیک مدل SUPRIM از برند MSI می‌رسیم. مدل RTX 4080 SUPRIM که دارای اورکلاک مشابه مدل Gaming X است، بهترین راه‌حل خنک‌سازی شرکت MSI با نام MSI SUPRIM را در اختیار دارد.

در پایان هم کارت MSI RTX 4080 SUPRIM X را خواهیم داشت که بهترین ویژگی‌های کارت‌های گرافیک ذکر شده را در کنار بالاترین درجه اورکلاک کارخانه‌ای دارد.

طراحی مشابه برد اصلی برخی کارت‌های گرافیک MSI

طبق اعلام MSI، دو کارت گرافیک قدرتمند RTX 4080 SUPRIM و SUPRIM X دارای طراحی مشابه در مورد برد اصلی هستند. به‌عنوان راه‌حل خنک‌کننده این غول‌های گیمینگ، یک هیت‌سینگ با ضخامت بالا در نظر گرفته شده است که ۴ اسلات از فضای کیس شما را اشغال خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *