اخبار

نمایش کارت‌ های گرافیک Radeon RX 7900 HellHound در تصاویر جدید

شرکت PowerColor بعد از تأیید سری Radeon 7900 Devil، حالا تیزری از اولین کارت‌های گرافیک رده بالای سری Hellhound خود را منتشر کرده است. البته PowerColor دقیقاً به نام این مدل اشاره نکرده اما طراحی پریمیومی که در تصاویر زیر دیده می‌شود، قطعاً در هیچ یک از مدل‌های فعلی سری Hellhound مورد استفاده قرار نگرفته است.

شرکت PowerColor تاکنون در هیچ یک از مدل‌های سری Hellhound از پردازنده‌های گرافیکی x800 یا x900 شرکت AMD استفاده نکرده است. قوی‌ترین مدلی که تاکنون با پسوند Hellhound معرفی شده، بر پایه تراشه Navi 22 یا Radeon RX 6700 XT است.

کارت گرافیک Radeon RX 7900 HellHound

طراحی ظاهری کارت گرافیک Radeon RX 7900 Hellhound

طراحی ظاهری این کارت با پلیت پشتی جدید و ساختار جدید خازن‌های پشت پردازنده گرافیکی، به‌طور قطع با مدل‌های سری RDNA2 تفاوت دارد. نکته جالب توجه این است که در این مدل همچنان از همان کانکتورهای برق ۸ پین که در 6700XT هم مورد استفاده قرار گرفته بود، استفاده شده است. علاوه‌بر این، می‌توان به سختی سه فن خنک‌کننده‌ای که با نور آبی رنگ روشن شده را مثل همه‌ی کارت‌های گرافیک سری Hellhound مشاهده کرد.

این کارت همچنین به یک سوییچ LED مجهز شده که می‌توان با آن راحت‌تر نورپردازی ظاهری کارت را روشن و خاموش کرد. برای مقایسه می‌توانید در ادامه طراحی کارت گرافیک RX 6700 XT را از این سری مشاهده کنید:

کارت گرافیک RX 6700 XT Hellhound

ظاهر کارت گرافیک Radeon RX 6700 XT Hellhound از نسل قبل

سری AMD Radeon 7900 قرار است از تاریخ ۱۳ دسامبر روانه بازار شود. این شرکت دو مدل 7900XTX و 7900XT را از این سری معرفی کرده که گفته می‌شوند برای رقابت با RTX 4080 ساخته شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *