اخبار

قابلیت پر تقاضایی که مایکروسافت به Task Manager ویندوز 11 اضافه کرد

اگر شما هم در استفاده از تسک منیجر ویندوز ناچار می‌شود با بررسی چشمی پردازش مورد نظرتان را پیدا کنید، خبر خوبی برایتان داریم. مایکروسافت پر تقاضا ترین قابلیت را به Windows Task Manager آورد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

مایکروسافت بالاخره صدای کاربران را شنید و قابلیت فیلتر کردن پردازش‌ها را به تسک منیجر ویندوز 11 اضافه کرد. با این قابلیت راحت‌تر و سریع‌تر می‌توان پردازش مورد نظر را پیدا کرد. البته تغییرات کوچک دیگری هم در تسک منیجر ویندوز 11 اتفاق افتاده است.

سرچ  Task Manager ویندوز 11

تسک منیجر ویندوز 11 در بلید آزمایشی 22623.891 تغییرات مختلفی را به خود دیده که یکی از آنها باکس جستجو است. با این قابلیت می‌توان عبارتی را تایپ کرد تا پردازش‌هایی با نام‌های حاوی همان عبارت لیست شوند.

در همین رابطه بخوانید:
– جدیدترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های ویندوز 11

جستجو در  Task Manager جدید ویندوز 11

همچنین قابلیت جستجو Windows Task Manager از فیلتر کردن نتایج بر اساس نام باینری، شناسه پردازش و نام سازنده برنامه پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توان با نوشتن عباراتی چون Adobe یا Google، به راحتی پردازش‌های مرتبط با آنها را پیدا کرد. این قابلیت مطمئناً به خطایابی سریع‌تر در ویندوز کمک می‌کند.

تم  Task Manager جدید ویندوز 11

همچنین در نسخه جدید تسک منیجر ویندوز 11 امکان انتخابتم تیره یا روشن وجود دارد. گزینه جدید دیگر امکان غیر فعال کردن نمایش پیغام هنگام فعال کردن حالت Efficiency Mode است. حالت Efficiency Mode که می‌توان آن را به طور دستی برای پردازش‌ها فعال کرد، موجب کاهش شدت استفاده از منابع سخت افزاری سیستم و در نتیجه آن کاهش مصرف انرژی می‌شود که در لپ تاپ‌ها سودمند است.

 Task Manager جدید ویندوز 11

مایکروسافت اخیراً تصمیم گرفته برخلاف رویه پیشین در عرضه یک یا دو آپدیت بزرگ در سال، به طور پیوسته قابلیت‌های جدید را به سیستم عامل ویندوز 11 بیاورد. بنابراین ممکن است طی ماه‌های آینده بتوانید Task Manager جدید ویندوز 11 را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *